Dlaczego długopisy Parker sprawdzają się jako upominki korporacyjne?
Produkty promocyjne są pozytywnie odbierane przez przeróżnych użytkowników i często wygrają pierwsze miejsce w rankingu najskuteczniejszej formy reklamy. Jeśli są one wysokiej jakości, jak długopisy i pióra Parker, to wskaźnik zadowolenia jeszcze bardziej wzrasta. Komu więc można wręczyć taki elegancki upominek i w jakich sytuacjach sprawdzi się on najlepiej?
Długopisy Parker to dobry wybór?
Dziennikarze z New York Times sprawdzili ponad tysiąc firm pod kątem tego, jaki rodzaj reklamy był w ich przypadku najbardziej efektywny. Okazało się, że zdecydowana większość pozytywnych recenzji powędrowała do produktów promocyjnych, wśród których wymieniono długopisy Parker. Właściciele potwierdzali też, że takie luksusowe prezenty najbardziej pływają na zachowanie klientów, pracowników i partnerów biznesowych.
Warto również zdawać sobie sprawę z tego, że przedmiot otrzymany w ramach promocji ma wielką siłę. Według raportu opublikowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Produktów Promocyjnych w 2012 roku, 88% klientów było w stanie automatycznie przypomnieć sobie, od jakiej firmy otrzymało upominki korporacyjne. Porównując te wyniki do tradycyjnych reklam telewizyjnych, to tylko 47% osób mogło połączyć przedsiębiorstwo z wyświetlanym obrazem.
Zalety z wręczania długopisów Parker
Budują dobre pierwsze wrażenie
Niezależnie od tego, czy wręcza się je swoim pracownikom, docelowym klientom czy interesariuszom, spersonalizowane pióro lub długopis zawsze będzie świetnym sposobem na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Badania pokazują, że takie gadżety postrzegane są jako przydatne i przemyślane prezenty, więc obdarowywane osoby autentycznie się z nich cieszą.
Długotrwałe oddziaływanie
Długopis Parker będzie używany przez długi czas i może nawet otrzymać ważne miejsce na biurku odbiorcy. Oznacza to, że nie tylko on będzie myślał o danej firmie za każdym razem, gdy zechce coś zapisać, ale inni również zobaczą logo firmy, co zwiększa zasięg, a tym samym wpływ ogólnej promocji.
Opłacalność
Oprócz funkcjonalności, narzędzia do pisania są uważane za jedne z najpopularniejszych upominków korporacyjnych ze względu na ich opłacalność. Zaoszczędzone pieniądze można następnie wykorzystać na inne działania marketingowe, a nawet ponownie zainwestować w biznes.
Niskie koszty magazynowania i transportu
Przedmioty, które są wystarczająco małe, aby można było przewozić ich duże ilości, pozwalają łatwo dotrzeć do określonych odbiorców i konkretnych regionów. Niezależnie od tego, czy jest to wprowadzenie produktu lub usługi, targi czy chociażby świąteczne życzenia, długopisy Parker mogą pojawić się na takim wydarzeniu, nie generując dodatkowych kosztów związanych z transportem i magazynowaniem.
Duży wpływ
Upominki korporacyjne, zwłaszcza długopisy reklamowe, to świetny sposób na zadowolenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników. Nie tylko kreują świadomość marki i przypominają o niej, ale także tworzą pozytywny wizerunek firmy.